Garanție
Garanția produselor la DEPO.md
Cumpărând produse de la DEPO.md, beneficiați de garanție conform legislației în vigoare din Republica Moldova și politicii comerciale a producătorilor. Suntem încrezători în calitatea produselor noastre, de aceea vă oferim servicii de reparație gratuite în cadrul garanției.
Cum beneficiați de garanție: Înainte de a utiliza produsul, citiți cu atenție manualul de utilizare pentru a evita eventualele erori de utilizare.
Ce faceți în caz de defect: Dacă produsul nu poate fi reparat și centrul de service confirmă că defectul nu este rezultatul unei utilizări incorecte, vom înlocui produsul. Produsul înlocuit va beneficia de o nouă garanție, diferită de garanția produsului înlocuit.
Dacă înlocuirea produsului nu este posibilă, vă vom rambursa întreaga sumă achitată pentru produs.
Cum se soluționează o cerere de garanție: Pentru a beneficia de garanție, produsul trebuie să fie în completare completă și să prezentați:
- Talionul de garanție, emis de vânzător și semnat și ștampilat de magazin;
- Chitanța fiscală (chitanța de plată).
Important: Păstrați talonul de garanție și chitanța fiscală în stare bună! Orice modificare sau pierdere a acestora va duce la anularea garanției.